неделя, 26 юни 2011 г.

Интервю за сп. МАКСИМУМ

Героят ми в сериала е свободолюбив, импулсивен и откровен. Своеобразен бунтар и авантюрист. Самият аз живея така. Внимавам да не попадна в релса. Ако това се случи, гледам да дерайлирам. Веднага. Да отида пак в неизвестното, там, където мога да се изненадам, да се вдъхновявам и да очаквам...всичко!
Понякога се чувствам като дете, което има нужда да зададе въпрос. И когато не намери отговора, се обърква. Понякога си задавам прекалено философски въпроси за себе си, живота, моето съществуване. На нас артистите ни се налага през две вечери да сменяме самоличността си в 7 вечерта. Това обогатява, но и задава много въпроси.

Не съм мечтал да живея в чужбина, но доста съм пътувал. Имам представа какво би ме очаквало в друга държава. Но тук се чувствам добре. Ако не беше така, щях да замина. Но харесвам страната си, обичам приятелите си, семейството. Обичам природата на България и това, че тук все още има девствени места.

Можех да живея във Франция заради бившата ми приятелка(френска балерина б.а.) Но тя също би могла да живее тук. А можехме да отидем и на трето място. Бихме могли да отидем къде ли не. Можеше да се направи опит да бъдем заедно, но в крайна сметка реших да остана в страната си. Не мога да кажа, че съжалявам, че сме се разделили, тя никога няма да остане далече от мен. Приели сме факта, че е невъзможно да сме заедно, но това не означава, че нещо между нас се е счупило. Може би изпитвам съжаление, че не опитах да бъда във Франция, но ако бях опитал, щях да съжалявам, че не съм останал тук. Мога да кажа, че следвам избора, който сме направили и това ми се струва най-реално.

Ако ми се случи да се влюбя, естествено, че няма да се противопоставям. Ще се отдам на чувството, докато пламне и се взриви, а после изгасне от само себе си...или пък продължи.
Но аз съм импулсивен човек и не си позволявам да правя планове. Дори и да не съм сам, не изключвам възможността съдбата да ме шамароса така, че изведнъж да се влюбя в друга. Затова не мога да обещая никому нищо, свързано с брак, или някакви по-дългосрочни планове за идилия, тъй като ще излъжа. Ако аз самият перфектно зная кой съм, какво искам и как мога да го изпълня, тогава може би бих могъл да дам някаква бегла диагноза за бъдещия си живот. Но засега не мога.

Все повече жени ме заглеждат, но това се дължи на факта, че виждат на живо познато лице от телевизията. Получавал съм предложения, но не нахални. Идват, искат да се запознаем, всичко е съвсем фино...аз бих се влюбил в Личност. Не мога да кажа, че тя ще е висока със сини очи и червена коса. Но ако видя моя човек, ще го разпозная и може би това разпознаване ще стане взаимно. Може би лека-полека. Впечатлението от точи човек може би ще се утвърждава постепенно, но сигурно. Като хипопотам(усмивка). Бих се влюбил в търсеща личност, която е осъзнала, че животът е много по-различен от нормите, които умишлено се опитват да ни налагат.

Много обичам да пътувам, харесва ми да се откъсвам от града. Понякога пътувам сам, понякога с приятели, понякога се впускам в приключения с хора, които изобщо не познавам. В зависимост от настроението. Обичам и да рисувам. През лятото в Ковачевица се организира пленер за студентите по рисуване от Югозападния университет и аз почти всяка година ходя с тях, много е приятно. Когато съм в София, понякога си почивам, като ходя да плувам, обикновено вечер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар