понеделник, 14 ноември 2011 г.

Иван Юруков: Не бих направил всичко за любовта



Интервю с Иван Юруков за зрителите на "Столичани в повече" със зададени от тях въпроси:


Каква е тъмната страна в характера на Андрей?
Да, мисля че всеки герой, всеки персонаж има тъмна страна. За да има добра, трябва да има и лоша страна. Не мога точно да определя коя е тъмната страна на героя ми. Надявам се, че тя няма да се прояви до крайна степен. Вероятно на моменти може да е прекалено самонадеян.

Ти като актьор положителни или отрицателни роли предпочиташ?
Преди всичко трябва да са интересни. Една отрицателна роля също може да бъде предизвикателна, именно защото е такава. И според мен човек трябва да намери в отрицателния герой положителните качества. Но обстоятелствата, които го вкарват в това да бъде отрицателен, са различно нещо. Тоест те го определят като такъв.

Какви са отношенията ти с колегите ти извън снимачната площадка?
Приятелски. Всички са много готини хора.

Живял ли си извън България?
Не, но често съм пътувал извън България. Но не съм оставал повече от месец някъде.

Как реши да се посветиш на актьорската професия?
Мисля, че взаимно се избрахме. Любов от пръв поглед.

Би ли могъл да избереш между режисурата и актьорството?
Засега ги комбинирам, защото когато се появи една идея, тя намира начин да се изрази сама. Моята задача е да не й преча. Когато нещо ме провокира като актьор, го изпълнявам. И когато имам идея аз да реализирам нещо, опитвам се да го направя.

Има ли актьори, от които се възхищаваш?
Разбира се, има много. Сега се сетих за Гари Олдман, наскоро го гледах в един филм и много ми хареса.

Има ли роли, която никога не би искал да изпълниш?
Няма такава.

Как се забавляваш извън снимачната площадка?
Пътувам често. Може би в това намирам най-много забавление.

Когато ти предложиха ролята на Андрей, с какво те грабна тя?
С това, че той е един човек, който е близко до мен. Авантюрист. Не знам, различен ми се стори от досегашни неща, които съм правил в телевизията и в киното. Не беше много дълъг пътя да се съглася.

Трудно ли е да си известен актьор?
Все още не мога да кажа дали е трудно. По-скоро е интересно.

Смяташ ли, че визията е решаваща за един актьор?
Ако приемем, че външният вид е свързан с формата, то аз мисля, че по-важно е съдържанието. Формата без съдържанието няма тежест. Би било добре формата да бъде също добра, разбира се. Външният вид трябва все пак да бъде представителен и подобаващ на това, което се иска. Често се питам защо за лошите герои избират типични физиономии, които внушават ужас и страх. Би било интересно ако някой режисьор се осмели да вземе именно такъв човек, който външно изглежда позитивен герой, да изиграе позитивен. Би било много по-богато. Както и обратното, разбира се.

Би ли напълнял за роля, или пък би ли си обръснал главата?
Не съм напълнявал все още, но не се е налагало. Но ако се наложи, може би да. Главата съм си бръснал.("Леден сън")

Готов ли си на всичко за любовта в реалния живот?
Зависи какво означава всичко. По-скоро не. Това се случва само в романите. Така мисля.


3 коментара:

  1. Анонимен12:43

    Още едно интервю (май го няма тук):
    http://www.slava.bg/news/33958.html

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! наистина го няма. Това интервю така и не го открих, а толкова търсих. Или може би съм се объркала заради снимката и съм помислила , че е едно друго, където имаше публикувана същата снимка. Благодаря ти още веднъж. Веднага публикувам:)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен13:26

    Ето и още едно интервю (заедно с Виолета):http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1129781

    ОтговорИзтриване